اشعار عاشقانه
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اشعار عاشقانه
یک شنبه 11 آبان 1393 ساعت 11:27 | بازدید : 568 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اشعار عاشقانه

 

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

 

اشعار عاشقانه

 

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

 

اشعار عاشقانه

 

دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت

 

اشعار عاشقانه

 

این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم

 

اشعار عاشقانه

 

با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

 

اشعار عاشقانه

 

اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم

 

اشعار عاشقانه

 

زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد

 

اشعار عاشقانه

 

قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی

 

اشعار عاشقانه

 

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ

 

اشعار عاشقانه

 

پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه



برچسب‌ها: اشعار عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 1220
:: بازدید سال : 2993
:: بازدید کلی : 55640